Arkadaslar
Su anda PES 2008i normal televizyonda oynuyorum...Simdi eve kismetse bir Perde ve Projektor almak istiyorum. HD televizyona gore aynı kaliteyi yakalamanin zor oldugunu soyledilersede Projektorde daha buyuk bir goruntu olacagini icin projektor daha yakın gibiyim.
Projektor ve Televizyon icin ne tavisye edersiniz.
Tesekkurler