oyunun videolarına youtube da baktığımızda oyunu durdurunca yedek kulübesi görünüyor. ikincisi oyuncu değişikliği yaparken oyuncuların tek tek resimleri görünüyor. bir diğeri değişik sevinme şekilleri var mesela yedek kulübesine koşup diğer teknik kadroyla sevinmeler falan var. ama benim gördüğüm pes2008 lerde bunların hiçbiri yok!
bildiğimiz diğer konami oyunları gibi. hatta birazda ağır...