Fifa 07 oynarken, rakip oyuncu atak yaptığında, önündeki 2-3 oyuncum arasından seçim yapabiliyordum.
Oysa ki 08 de bana mısın demiyor. Rakip oyuncunun her pasında sadece tek bir adamı aktif ediyor.
Ayarlarda switch vs. yazan kısımdan bu aktiflik süresini hızlandırıp yavaşlatabiliyorsun ama Fifa 2007 deki gibi yapamadım bir türlü. Bilen arkadaş varsa kafayı sıyırmak üzereyim. Bu özelliği 07 deki gibi yapmanın bir yolu var mı.