Nigo1907 http://rapidshare.com/files/79430759/ads__305_z.JPG.html bu resımdekı amblemlere once bakın bu yama bnde mevcut fakat oyunda tsl oldugu ıcın bende bu amblemlerı degıstırmek ıstedım yamadakılerle fakat mıllı takımları degıstırınce tsl amblemlerıde gıttı.lutfen bana yardım edın bu mıllı takım amblemlerını nasıl kuluplerın kı oynamadan degıstırırım bu arada begenenler olursa ıste lınk(orjınal pes ıcın) http://rapidshare.com/files/79431934/nationlogosandeplemblems_tr.rar.html ancak lutfen yamayı ındırıp yardımları esırgememezlık yapmayın:D
Nigo1907 yardım etcek kımse yok sanırım ayrıca yamayı ındırıp yorum ekleyen nıye kımse yok onu da anlamıs degılım