Fifa Manager 08 de bir takımla olan sözleşmeniz nasıl fesh edilir? Ben yanlışlıkla 3 senelik kontrat imzaladım
ama sezon sonu takımdan ayrılmak istiyorum.Takımın durumuda iyi olduğu için istifa etmeme izin vermiyorlar ne yapmalıyım
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.