srknkndmr arkadaşlar bugun okul tarafından yazılı olarak uyarı cezası aldım şimdi ne olur bu olay benim sicilime işler mi lütfen yardım edin.okuldan kaçtığım için verildi.
denizertuncay Hiçbirşey olmaz.Okulların klasik göz korkutma taktiği.Hiç üzülme ama sıkça yapma velini falan çağırırlar başın belaya girer bir ton azar işitirsin:)
thatsme97 birşey olmaz. birdahaki denemende sözleşme imzalayacaklar. 2 sözleşmeende sanırım okuldan atılıyorsn :)