Merhaba arkadaşlar.Uzun zamandır nete girmiyordum o yüzden tanıyanlarda unutmuş olabilirler beni :)
Yine uzun zamandır yüz yapmıyordum neyse yeni yaptığım çalışmalarımla başlayacağım fakat bir problemim var.Oyuncuların boyunları neden böyle değişik renklerde oluyor anlayamadım.Bu problemi nasıl çözebileceğim hakkında bilgisi olanlar yardım ederse sevinirim.
Lisandro (El Licha) LOPEZ (Preview)

Juan Roman RIQUELME (Preview)

Johan ELMANDER (Preview)
