pes3 zamanından bu yana bu siteyi takip ederim. hatta mevzu bahis pes ve fifa ise sadece bu siteyi takip ederim. giris tarihim sizi yanıltmasın. sifre problemi yuzunden II.kez uye olmak zorunda kaldım. ama goruyorum ki artık yardımlasma olayı bitmek uzere sitede. kimse kimseye cvp vermiyor, yol gostermiyor. eskiden sordugumuz sorulara cvp alırdık. diger konuları da inceliyorum. milletin sordugu sorular hep havada kalmış. ne diyim...
not:bu arada sordugum soruyla ilgili baya bir arastirdim forumu fakat herhangi bir cvp bulamadım soruma.