arkadaşlar biliyorum türkiyedeki neredeyse herkez pes 2008 i lowda oynuyor ve seyircilerde görünmüyor ama bende bişey olmaz belki mediumda oynayanlar vardır dedim ve gsli seyirciler yaması yaptım yani bu yamada seyirciler gs formaları giyiyor
http://www.filefactory.com/file/84f0d0
yamayı bu linkten indirebilirsiniz
ve şimdide resim

ßy C.Ronaldo10