blueDream305 pes6 da sadece top sesi ve ıslık sesinden baska ses yok spiker sorununu nasıl hallederim yama konusunda deneyimsizim yardım ederseniz cok sevinirim simdiden hersey icin ve bu forum icin verdiginiz emek icin tesekkurler.