eğer resim dosyası ise bu program ile atacaksın MONKEY DRAGON forumda görnüşsündür.ama ben yinede hatırlatayım.
Bu programla Formaları oyuna yükletebilirsin.hatta top veya pankart,skor tabelaları v.b..... formaların resim formtı (PNG) VE YA (BMP)eğer jpeg indirisen olmaz.jpeg dosyasını düzenle de.hiç oynama(paint programında)hemen farklı jaydet de Türe en altta Bulunan PNG seçeneğine tıkla ve kaydet.programı çalıştır.load de.sonra formayı bul.hangi takıma yükleyeceğini seç.(ama 1.forma,2.forma,gk formasına dikkat et.)seçtiysen import de gelene evet de.tama bi 3 dakka bekleyeceksin o işini bitirmiş olacak.kolay gelsin.
