serdak mrb arkadaşlar roberto carlosla frikik çekemiyorum hani bi oyuncu topu bırakıyo sonra roberto carlos gelip vuruyo ya onu yapamıyorum tam q+X basıyorum oyuncu topu bırakıyo ama roberto carlos topa gelene kadar başka oyuncu vuruyo
doublefirat bu da oyunun iğrenç bi tarafı eskiden bırakması için 2. adamlar topa dokunmadan carlos koşarmaya başlardı şimdi adam açıyor carlos daha yeni başlıyor koşmaya bunu düzeltemeyiz bende sinir oluyorum bu duruma :mad: