Bu superpatch tarzında patch çıkıcak mı acaba? grafikleri,top,krampon,scorebord,stadt,isim,forma,numara,çim(saha),lig ve face düzenlicek (tek bir .exe üzerinden yapılan yama)var mı? Herşey 1 şeyin içinde olucak tarzda yama bi ondan bi bundan olmicak.. haberi olan pls cevap versin ;)