_Mokoena_ Ezeli rakiplerimizden biri ve 3-0 ;) xxx Bugün boyunca giremedim; ŞL'de 2. tura kaldık :D İşte yapılan maçlar: Rakip çok zor : İnter :(
Cemil KAYA sertaç işin gerçekten çok zor ama yinede ne devler yenildi interde yenilebilir bence sen bu işin altından kalkarsın
_Mokoena_ Aslında en iyi oyuncularım sakat olmasa(Jovetic - Stjepanovic) ve çoğu oyuncumun da kondüsyonları düşük olmasa çok zorlardık ama şartlar el vermiyo :(
_Mokoena_ Orjinal Mesajı Yazan: enver133 basarılarrr Her kariyere yazılmış otomatik bir mesaj; ama düşünmüş yazmış... Teşekkür ederim ;) Arkadaşlar ev taşıyoruz o yüzden çok kısa süreler girebiliyorum, kusura bakmayın :(