seymen37 Arkadaşlar G.saray ın başındayım.Takıma 2 tane 18 yaşında yabancı yıldız aldım.Gelişmeleri gerekti ama.Bende 20 yas altına koydum.Ama 20 yas altı takımda 15 mactır 1 kere bile forma giymediler.Bırakın kadroya bile giremediler.Yabancı gencler paf takımda oynatılmıyor mu ?
_Mokoena_ Numara vermediysen; hayır... A takım maçına çıkabiliyorsa oynayabilir. Yani yanında INE yazmaması lazım A takımda...
seymen37 A takımda cıkardım ilk haftalarda ligde.Ama baktım gücsüz kalıyorlar gelişsin diye pafa gönderdim.Ama orda 1 mac bile yapmadılar.Daha yasları 18
TuNdRaLoWeR onlardan antrenörler sorumlu eer kendin yönetmek istersen ne yapacaını biliosundur heralde bilmiosan yaz sölerim;)
Canerati10 **eğer galatasaraysan kardeş kulübün manisa olması lazım.oraya gönderebilirsin sanırım onlar uygun gördüklerini oynatacaktır. **
seymen37 manisayla anlaşma bitti dedi.orduspor kaldı sadece.orduya yolladım kabul etmedi.ya neyse bıraktım G.sarayı:D Sunderland ile Liverpoolçağırdı düşünüyorum:D
Canerati10 **aslında italya veya ispanya ligine gitsen ve o oyuncuları yanında götürsen ileride kendilerini geliştirmeleri açısından daha faydalı olur.ingiltere liginde çalışma izni sorunuyla karşılaşabilirsin.hem bu oyuncular daha iyi tesislerde özelliklerini daha da fazla geliştirme şansı bulabilirler. **