d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: ozankaraman Logolara dikkat ;) gerisi güzel Sağol ama hatamı da söylesen ? :D
warrior52 kardes varsa trabzonsporun formasını kodunu verırmısın bıde nasıl yapıldıgını solersen ellerınden operım
mohikaan Abi Çok Güzel Olmuş Ama Bunları Nasıl PES 2008'ze atıcaz kitraptor var ama anlayamadın bi yardın ederseniz sevinirim.
d.guenduez Kitraptor değil GGS veya kitserver la yapman gerek :) onların anlatımı sitede olmalı yoksa anlatabilirim :) Neyse devam :D Bayern Münich Home ( Reklamsız ) : ss:
landy_land eline saglik guzel olmus , bi (hatta iki) istek yapabilirmiyim ?: trabzonspor'un bu sezonki bordo mavi çubuklu formasini ve gs'nin geçen sezonki sari kirmizi çubuklu formasini yapabilirmisin?
ozankaraman D. Guandez bi zamandır SCN ye girmiyodum mesajını gördüm logolar biraz büyük oluyo azdaha küçült tam süper olcak ama son formaların çok daha iyi
d.guenduez Eyvallah beyler :) Boca Juniors Home : Screenshots : United States Home : (Temp biraz kötü ama :( ) USA AWAY :