By_Seco Orjinal Mesajı Yazan: ali2can Team Management/Create Team Gerisini halledersin:) Onu biliyom her halde :D :D Ben yardimci progrmalarla 0 dan takım yapmayı soruyom :D
By_Seco Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon Team Management'tan yapınca 2.el mi oluyor? :D Team manegamentten türkcell süper ligine kastamonu sporu yapıp sonrada manegewr mod oynada görelim :s
ROBERTO.CARLOS cretion mastere gir sonra yukarıdan files fifa 2008 tıkla biraz bekle sonra takım ekle yani arsenal ablemi var tıkla ordan oyuncu kit flan ekle kaydet