arkadaslar bn ps3 kullanıcıcsıyım ve fifa 08 im var fakat oyunda cok sayıda hata ve kasma problemi yasıyrm bu konuda bilgisi olan varmı. vveee duydum haberlere ve arastırmalarıma göre fifa 08 ps3 un blu ray surucusunu bozuyomus bircok kişinin basına gelmiş..acaba banada olrmu bu konuda bilgisi olan veya basına gelen varsa lufen rada paylassın cunku bu konu cok önemli ea dan böle birşey bekleme acıkcası..duruma göre winning 2008 alıcam
teseekurler..