Ridvan19 arkadaşlar fifa 07 de ronaldınho yada başka oyuncular falan bi maçta 2-3 golden sonra gol sevinçleri değişiyodu. halay çekiyolardı hoptek hareketleri deişik hareketler falan vardı, ama fifa 08 de şuana kadar oynadım ama rastlayamadım.Bilen var mı??