gandalf3111 Beyler bende mni öyle bilemiyorum ,oyunda emurafu denilen bir traningi kullanjıyorum fakat hiç verim alamıyorum kendim bir traning geliştirdim ne fayda ! acaba FM2007 serisindeki traning sorunu tekrarlanıyor mu :confused: yorum lütfen
karems ben böle bi sorunla karşılaşmadım uyguladıgım antreman programı sayesinde bi çok oyuncum büyük gelişme sağladı.Tug's antreman programını kullanıyorum