ozzzoi slm arkdaslarr fifa08 menejer modda yıl 2012 ye baslarken sonraki maca basar basmaz hata veriyo oyundan atiyo fifa.exe de sorun diyoo sanirm acaba biizm kullandigimz cracklerddemi bisy var veye yaptigimz yamalardami sorun var yardimci olurmusunuz.