valla ben de aynı dertten muzdaribim.geçen sene kayseriyle şampiyonlar liginde final oynadım.düşün o derece iyiydim.istersen kariyerlerden bakabilirsin bu sene bi haller oldu takıma oynamıyo hiçbiri.şampiyonlar ligine kaldım bayerni eleyerek ama ne olduysa ondan sonra oldu gruptaki 3 maçı da(2si kendi sahamda)kaybettim ve sanırım şimdiden havlu attım avrupaya ve ligdede çok garip puanlar kaybettim.
umarım düzelir diye bekliyorum ama olmazsa istifamla sonuçlanabilir bu süreç :(