Ben arsenaldayken maxi yi 16m a almıstım (16m minumum free relause) maxi yi alınca dogal olarak yakından arkadası AGUERO da onu niye sattın diye üzüldü ve takımdan ayrılmak istedigini söyledi yönetimde karsı cıkınca hepten takımdan sogudu ve NE KADAR ? istediklerini sordum 25 dediler, sonra 20m teklif ettim kabul etmediler sonra 2-3 gun sonra baktım takımlar 15m teklif etmeye basladılar ki bir de baktım tekliflerin hepsi kabul ! :D bnde bos durmadım ve 15M BASTIM TEKLİFİ VE AGUERO BANA GELDİ:D !! (kısacası maxiyi alınca agueroyu da promosyon olarak verebiliyorlar)Not:Aguero her zaman mutsuz oluyor fakat her zaman kulubu satmayabiliyor DİKKAT !
- Mutlu Son -
bir yorumu eksik görmeyin