landy_land PES 2008'in yeni bir forma yamasi çikti v1.5 dosyanin içinde : - bazi milli takimlarin yeni formalari var (turkiye nin turkuaz formasi dahil) - bazi takimlarin forma numaralari ve fontlari degisti (r.madrid , inter ,vs...) lafi uzatmadan linkleri vereyim : http://www.zshare.net/download/5845878aa89ca2/ veya http://www.speedyshare.com/370812301.html not : alintidir...
landy_land Orjinal Mesajı Yazan: DeSouza10 ya ben biraz acemiyim bunlari ben nereye koyacam nasil yapcam ben bu yamayi??? afs yi açacaksin import afs file den cv_0.img yi seçiyorsun , sonra import folder yapip indirdigin dosyayi seçip yeni cv_0.img nin kurulmasini bekliyorsun sonra da yeni belgeyi pes2008/img klasorune atiyorsun. cv_0.img nin yedegini almayi unutma.
ckr frapsı yükle sonra oyunu aç orda sayı falan saycak f9 la video çekiyo resimde nasıl çekilceğini yazıyo programda
Ysf akbLL abi sizden macaristanın gk ve home away formalarını yapmanızı isteyebilirmiyim çok acil lütfen şimdiden teşekkürler ...
Beytullah09 Ya arkadaşlar benim ekran kartı nvıdıa ge force FX 5200 series Mbdıda 128 pes 2008 i settings ayarlarından low olarak oynuyorum medium olarak yapınca oyun donuyor mediumumda formalar canlı low da berbat low için capcanlı forma olmasını istiyorum yardımcı olursanız Allah sizden razı olsun
landy_land Orjinal Mesajı Yazan: kayahan_12 ingiltere ligi formalarıda var mı var butun takimlarin formalari mevcut.
landy_land Orjinal Mesajı Yazan: _QURTULUSH_ GS FONT VAR MI BUNDA yok maalesef.lokomotiv moskova'nin font'unu al (gs ile ayni) ggs'te boya sonra gs'nin fontlarinin ustune yapistir.
aLperrr arkadaşım bnde türkcell süper lig var bunu oyuna koymak istiyorum yardım?? tabii türkcell süper lig formalarına ihtiyacım yok bana bayern münih(other league C-team Z) güney afrika, trinidad, abd, şili, peru, iran ve suudi arabistan formaları lazım..