İşlemci
P4 3.00 Ghz
Ekran Kartı
SAPPHIRE HD 2600 PRO 512MB 128BIT (DirectX 10) AGP EKRAN KARTI (11115-01-20R)
Ram
2 GB
pes2008 hangi kalitede oynayabilirim bu arada ekran kartımın pixeli 4.0 shader sadece işlemcimden korkuyorum lütfen düşüncelerinizi yazın