cathlaks Eet arkadaşlar pes 6 menülerinden sıkılan varmi eminimki vardir ozaman napıyoruz resimlerinizi buraya yoluorsunuz sizlere yoladiginiz resimlerden pes6 menüler yapıorum ilgilenen arkadaşlari bekliyorum ....
Vestel2007 uff be sande adam kandırıyon yaptığın yok sen bu mesajı aralığın 25 inde 200 de göndermişsin ben şubatın 18i 2008 ılındayım yuh yani bare insanları kandırm ya:mad: