Pes 2008 kurulum yaparken sana soru soracaktır , diller çıkacaktır karşında o dil paketlerinden hangisi seçersen o spiker ve o dil seçeneği ortaya çıkar..
Yanlız bu orjinal pes2008 cd lerinde olabir , ama zannetmiyorum Pes6'da böyle bir özellik vardı
Bazı Pes2008 Dvd lerinde böyle secenek sormuyor o nedenle sorun olabilir.