Oq8ZH2N slm arkadaşlar neden face yapan arkadaşlar hep yabancı takımların facelerini yapıyor. Onlara zahmet olacak ama biraz türkiye lig takımlarının üzerinde durabilirlermi?? KAYSERİ,sivas,manisa vb gibi Hadi arkadaşlar bekliyorum cvplarınızı başarılar
mr_oy Orjinal Mesajı Yazan: GfB_KeZmAn_GfB slm arkadaşlar neden face yapan arkadaşlar hep yabancı takımların facelerini yapıyor. Onlara zahmet olacak ama biraz türkiye lig takımlarının üzerinde durabilirlermi?? KAYSERİ,sivas,manisa vb gibi Hadi arkadaşlar bekliyorum cvplarınızı başarılar hangi takımı istiyorsun????
Sergio Ramos Orjinal Mesajı Yazan: enesk38 ŞAMPİYON OLUNCA 40 GÜN 40 GECE İNLEYECEK HER YER KAYSERİ DİYE ! Eee, ne alaka?