arkadaşlar pes 2008 i yükledim ama spiker dışında menu müziği ve taraftar sesi yoktu internette aradım linklerin hepsi ölü bende demo yu download ederek kurdum onun içindeki cs.img dosyasını full oyuna yapıştırdım menu müziği taraftar sesleri gelmeye başladı ama topun sesleri ve gol ses leri çıkmıyor gol atınca ve hakemin düdük sesleri bunu nereden bulabiliriz varsa bi arkadaşımızda bize ulaştırabilirmi sorunu giderebilirmiyiz saygılarla...