arkadaşlar konaminin çıkarmış olduğu yamaları yüklüyorum ama oyun orjinal değil. Bunu nasıl halledebilirm. Tıpkı orjinal cd varmış gibi görmesini sağlamanın bir yolu yok mu bu işin? Yüklüyorum ancak cd istiyor sonra carack dosyasınıa atıyorum. kURDUĞUM YAMALAR GİDİYOR NASIL YAPCAM PLS HELP?