Arkadaşlar selam;
Oyunu 1680x1050 çözünürlükte oynadığımda star tv veya fox tv patchli scorboard daki yazılar kaymış oluyor.Çerçeve ekranın solunda scor ve takım isimleri yaklaşık 4-5 cm sağında ekranın ortasına doğru duruyor.Bunu düzeltmenin bir yolu varmı?Yada bana oyunun standart halindeki scoreboardu nasıl geri yükleyebileceğimi söylermisiniz ?? Şimdiden teşekkürler...