morei pes2008 flt - oyunu kuruyorum. açmak için tıkladığımda tam açılmaya başlayacakken hiç bir görüntü gelmeden oyun kapanıyor hata veriyor.- pes 2008 sorunla karşlıaştı kapatmamız lazım hata raporu gönder/gönderme falan diye.- bu sorunun sebebi nedir? nasıl halledebiliriz? yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler..
bulkane Oyunun sanırım orjinal değil. Bu yüzden crack sorunu oluyor kopya oyunlarda. Tekrar bir crack işlemini yap.Olmazsa; İnternetten sağlam bir crack bulup onunla dene.
baha3093 arkadaşlar bi crack gönderin ALLAH Rızası için kafayı yedim 2 gündür sağLam crack verebilirmisin morei pmden