C.Ronaldo10 Orjinal Mesajı Yazan: bekircan21 hiç bi dosyayı indiremiyim bana yardımcı olurmusunuz sence konunun yeri burasımı?
jackknife sana '' bu rapidshare konusunu pes 2008 forumunda sor'' diye bi vahiy mi geldi?? konun en son olacağı yer burası aç bişeylere bas belki yaparsın...
Vestel2007 arkadaş siteye gittikten sonra altta free yazıyo ona gir sonra bikaç saniye bekle güvenlik kodu geliyo unu yaz tıkla ------------------------------------------------------------------------------------------------------- FB FAN CLUB
ozankaraman hatalı yere başlık kardeş ama yardımcı olayım linke tıkla free de genelde 0.8 den geriye sayıyo bekle 0.0 olmasını sonra güvenlik kodunu yaz tmm dır
bulkane Bunu herkes bilecek diye birşey yok. Arkadaş da bilemiyor yardım istemiş. Sen bir konuda yardım istesen, Biri de aynen, yuh be bunu da bilmiyorsan artık Bu şekilde cevap verse sence iyi mi olur? Yazdıklarımıza dikkat edelim...