siz de farkettiniz mi oyunda ne kadar cok var ofsayttan gol oluyor.
Bi de soruyolar acaba sizce hakemin kararı doğrumuydu yoksa size iyi mi kaktırdık ofsayttan golu
itiraz etsen nolcak ki?
bi de 3 oyuncu değişikliğini kullanır kullanmaz adamlar sakatlanıo 10 kişi kalıosun
78 dakikada 2 oyuncum sakatlı 9 kişi kaldım 3-0 dan 3-3 oldu cok can sıkıcı bunlar.
oyuncu sakatlandı değiştirdim, soktuğum oyuncu sakatlandı, onu da değiştirdim o da sakatlandı
bi de yetmez gibi onun arkasında ki de sakatlandı. solo kanat bitti
antrenman programım falan her şeyim düzgün ve oyuncular da gayet fit.Ben uyuzluk diorum
Ve ben binlerce taktik denedim yenemiorum. Hangi takım olursa olsun vestel manisa gelior 3 takıor OFTAŞ 2 takıor
kaydetip yenildikçe restart yapmasam küme düşcektim BJK ile.
Sonra lazio'ya ya gittim gene aynı sorun.
Ben genele 4-1-3-2 oynardım. Yemiyor. Gecen sene yiyen taktik yemior. 4-2-3-1 e geçtim biraz rahat ettim sonra deplasmanda yemedi. 5-3-2 counter olmadı. Genoa 3 atıor, Napoli 4 atıor juventus zaten folofoş edior
napıcam ben yaaa
acaba benim oyunda mı sorun var.
8,0,1 e geçip kayıtlı oyunum ziyan olsun istemiorum