Arkadaşlar pes 2008 resmi yamayı kurarken böyle bir hata çıkıyor lütfen yardım edin?
oyun korsan..
oyunun orjinal değil sanırım .ondandır
hımm teşekkürler arkadaşlar sorunu çözdüm internetten 1.2 crackını indirdim oldu:D
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: