arkadaşşım fifa 07 için olan dosyaları winrardan çıkar.
Sonra creation masterle stadium bölümüne gir ve create stadim de. sonra winrardan çıkardığın (o) ve (fsh) dosyalarını
importla ama sadece 716 yı
ben yaptım hemde muhteşem oldu
ilk golude ismini bile ağzıma almak istemediğim sarı lacivertli takıma lincolnün vuruşu ve serdarın beşiğinden attım
Golü youtubeye atmaya çalışacağım.
Tabi Stadıda ama bu biraz sürebilir.
siz yinede deneyin ama sakın ha cmn içindeki "fifa.db" dosyasını kopyalamayı unutmayın.