Arkadaşlar,
Daha önce Fifa 08 ile online oynuyordum. Ne oldu bende bilmiyorum ama artık oynayamıyorum. Son güncellemesinide yaptım. Hatta bilgisayarıma format çektim. Yine de olmadı. "PLAY ONLINE" tıkladığım zaman online sayfası açılıyor. Ama orada "LOGIN" dediğim zaman sayfaya erişilemiyor. Bir türlü girmiyor. Sanki internetim çalışmıyor gibi. Bu sorunu çözecek var mı arkadaşlar ?...