Oyunun dvdsini aldım boyutu 3.89 gb.Kurduktan sonra yine 3.89 gb oluyo,değişen bi şey yok. dosyalar falan aynı sadece settins ile exe dosyası geliyo.Oyunu kurarken hata veriyo yoksay diyorum devam ediyo.
Oyuna girdiğimde acayip kasıyo.(Mediumda)
Lowda oynayınca kasılma olmuyo ama malum görüntü berbat.
Pes6'yı 1024-768de rahat oynuyodum ama pes2008i oynayamıyorum.
Acaba sorun kurulumdaki hata yüzünden mi,ki bana öyle geliyo çünkü,oyunun 3.89 gb olması çok acayip,normalde kaç gb olduğunu yazarsanız sevinirim)
yoksa ekran kartı ve ramden mi kaynaklanıyo sorun...
(128 mb GeForce 5200 - 512 mb ram)
Acil yardım bekliyorum arkadaşlar,tşkler...