the_punk_spunky ÜSTTEKİ RESMİN YARIM YAMALAK TÜRKÇE KARŞILIĞI : Senin bilgisayarın karşılaması minimum üretim tanımlama zorunlu bu yazılım yapmaz Sen, esnasında hata çalışmayı geçirebilirsin Kartın ol zorunlu tanımlama yapmadığı video ÇÖZÜMÜ BULAN VARMI
Deathly Hallow video hafızası ile ilgili bir sorun oluştu. diğer programlar video hafızasını (memory) kullanıyor. lütfen tüm programları kapatıp yeniden deneyin diyor. umarım yardımcı olabilmişimdir...
the_punk_spunky Orjinal Mesajı Yazan: Deathly Hallow video hafızası ile ilgili bir sorun oluştu. diğer programlar video hafızasını (memory) kullanıyor. lütfen tüm programları kapatıp yeniden deneyin diyor. umarım yardımcı olabilmişimdir... Yeni bir resim daha ekledim tekrar bakarsan sevinirim (: Bu arada pcyi kapatıp baştan açtım tüm programlar böylece kapanmış oldu msni bile çıkışa basıp kapadım yine aynı hataları verdi
bulkane Geçerli yazılım için senin bilgisayarın en düşük özellikleri dahi desteklemiyor pixel/vertex shader gibi.Daha doğrusu ekran kartının özellikleri yetersiz. Daha iyi bir ekran kartı almaktan başka çare yok malesef. Bu hatayı High veya medium detay seviyesini ayarladığın için veriyor.Önce bir low da dene.
the_punk_spunky Orjinal Mesajı Yazan: bulkane Geçerli yazılım için senin bilgisayarın en düşük özellikleri dahi desteklemiyor pixel/vertex shader gibi.Daha doğrusu ekran kartının özellikleri yetersiz. Daha iyi bir ekran kartı almaktan başka çare yok malesef. Bu hatayı High veya medium detay seviyesini ayarladığın için veriyor.Önce bir low da dene. teşekkür ederim =) zaten lowda denedim çaremiz yok pes 6"yla idare etcez
v3nom ya benım makınede su anda aynı hatayı wermeye başladı ancak sorundan önce bende oynuyordum medıumla 800*600 pixelde fakat dun gece game xp diye bir program yukledım bozuldu pes2008 we sendekı aynı hatayı wermeye basladı bende ugrasıyorum hala duzeltmeye