Selamlar,
Pes'i 3 serisinden beri oynuyorum. Sürekli kardeşimle çekişmeli maçlar yaparız. İnanılmaz stres dolu, bağrışmalı çağrışmalı maçlar olur her seride..
Ancak bu sefer Pes2008'de oynadığımız bütün maçlar da o kadar çok gol oluyor ki, bazen moralim bozuluyor. Zevk, hırs diye birşey kalmıyor.
Acaba online oyunlar da veya evde dostlarınızla, arkadaşlarınızla oynarken sizin nasıl durumlar.. Çok merak ediyorum. Bu kadar çok gol oluyor mu yaw :D Her okuyandan bir cümlelik yorumlar alsam kafi..
(Not. Maçları 15min.den oynarız, en son maçımız 9-4 bitmişti malesef..)