arkadslar benim ekran kartımasus extreme550 256 mb 512 paylaşımli ati firmasinin islemcim pentium r ram 1.5 gb ana kartım msı ama pes 2008 de cok kasıyor oynayMIYORUM ekran kartı alıcam iyi bişi olmasini istiyorum fiyati 150ytl yukarrı olmayacak bilenler yardim etsin