Widescreen monitörde skorbord yaması yükleyince skorbordların hiç biri düzgün açılmıyor, takım isimleri ve süre skorbordun üzerine denk gelmiyor baya bi yana kayıyor.Bu sorunla ilgili bilgisi olan var mı??(4:3'te oynayınca da skorbord düzeliyor ama görüntü bozuluyor)