Orjinal Mesajı Yazan: karems
güzel gidiyosun sertaç peru maçı talihsizlik olmuş ama olsun arjantini yönetmiş biri olarak sana gnrl arsenal oynamanı ve takımında gonzalo higuain ve trejo(mallorcada olması lazım) bulundurmanı tavsiye ederim

Abi Trejo bende:Dama milli takımda oynatmıyorum şu anda. Tevez, Cesar Delgado ve Agüero yetiyo; Gonzalo da kadroda, merak etme;)
Orjinal Mesajı Yazan: tosba91
sertaç durmak yok yola dvm:Dgüzel gidiyo ve dedikleri gibi peru maçının telafisi vardır..
Bu sözü çok sevmem:D Kariyeri DK'dan sonra 0'a alcam. Yani bırakcam büyük bi takımı bırakıp 0'dan başlicam ki buna da sanırım Kocaelispor'la başlicam tabi alırlarsa beni:D
DK ELEMELERİ:

Eksiği buldum; Riquelme. İlk maç sakattı; geldi, sonradan girdi, maçı kurtardı:D