selam kardeşim dur sana anlatayım.
sen oyuncuların gücünü normal oyun içinde arttırmak istiyosan menüde takım yönetiminden oyuncu düzenle diyosun ordan güçlerini arttırırsın. Yok öyle değil manager moddayken yani kariyerdeyken diyosan o senin manager bilgine kalmış bişey. oyuncu iyi bir performans sergilerse gücü daha çabuk artar ama yedek yedek yedek hep yedek kalırsa fazla bişey olmaz yok sen gücü artmadan oynatmam diyosan kiralık ver ama verdiğin takımdada ilk 11 de oynayabileceği bi takım olsun. kolay gelsin