Sorun sendeki oyun kopyasının korsan olmasından kaynaklanıyor.Dosyaları eksik.
Bazı dosyalar çıkartılıp DVD ye sığdırılıyor işte ingilizce dışındaki dil dosyaları.
Siyah ekran sorunu,master league açılmaması gibi sorunlar bu yüzden meydana geliyor.
Oyunu kaldır.Yüklerken Custom gibi bir seçenek varsa onu dene.Olmazsa ya orjinal oyundan ya da sağlam başka bir kopyasından yükleyeceksin.Sendeki DVD ye hatalı yazılmış da olabilir oyun.