arkadaşlar ben gökhankanın popusunu yükledim pure footbal olanı 08 çevirmiş fifa 08 bozuldu oyunda press any button derken atıyo neden kaynaklanıo olblir bide next gen çim yüklemiştim okadar 4 silip yükledim ama aynı oyunu tamamen pcden kaldırdım yamayı popusu yüklediğim zdata_37.big den olabilir mi?