magicbaba Evet arkadaşlar gta 4'ün 2 fragmanı bugün yayınlandı http://www.youtube.com/v/Yk9Vg-wguSI>http://www.youtube.com/v/Yk9Vg-wguSI type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: CristianoRonaldo17 Kardeş Bu Fragman Yayınlanalı 4 Ay Oldu.Sen Geriden Gelion Biraz :D:D:D :D:D:D:D
uurture **OoOoOo kardeşim uyumusun yaa bandobras'ın konusunu hiç kimse takip etmiyor yetkililer onu sabit yapsa daha iyi olucak çünkü her bilgi orda var...**
bandobras Orjinal Mesajı Yazan: Alexander OoOoOo kardeşim uyumusun yaa bandobras'ın konusunu hiç kimse takip etmiyor yetkililer onu sabit yapsa daha iyi olucak çünkü her bilgi orda var... ben en azından fragmanlar çıkarkenden Size verdim....21nde çıkan fragman 21nde izlediniz=)