AYNI ŞEY TÜM PES 2008 OYNUYANLARDA VAR . FAKAT BU GİDERMENİN YOLUDA VAR . FORUMDA ""pes_save__oezuem_merkezi"" diye bir konu var kaçıncı sayfada bilmem . O KONUNUN İÇERİSİNDE ""PPJOYSTICK" VAR ONU YÜKLE bilgisayarına o zaman hiç bir sorunun (zorluk seviyesini oyunun her açılışında felan seçmezsin , kaydettiklerini load yapmana gerek kalmaz , veeee en önemlisi, editten fotoğraflarla yaptığın faceler silinmez ......
KONU : ""pes_save__oezuem_merkezi""