selam beyler
ps2de online pes 6 oynayanlar,nick olayı falan varmı ps3 teki gibi
eger varsa ekleyelim birbirimizle oynayalım
birde ben mesela ps2den pcdekilerle oynayabilirmiyim
bizim forumdan olanlar hangi serverlara baglanıyor,ona göre baglaanırız karsılıklı oynarız
ben english ps2ye baglanıyorum gerci daha bugun baglandım ilk olarak ama olsun
hangi serverdasınız,online takılalım
herkese iyi oyunlar