BJK deyim Cristian Pulhac die bi oyuncu almak istedim DL dir kendileri
fiyat 4m miş. Ok verdik. Adam pazarlıkla 8m istedi bende 4 verdim olmaz 8 isteriz dediler
tamam 8 verdik.
Sözleşme önder dedi önerdim.35k istedi haftalık verdim. 300k da imzalama parası istedi. O sırada lazio 3,2m teklif verdi(takas falan yazmıor ek ödemede yok)
kabul edildi. E haliyle lazio ya gitti.
şimdi bu ne peyriz ne lahana turşusu.
Arkadaş aynısı marceloda oldu. 7m lik furbolcu. Teklif veriorum 7m, onlar 22,5 istiyor. Artırıorum azaltıorum yok illa 22,5. O sırada Roma'ya 8m e sattılar gıcık oluyorum yaa.
Hangi oyuncuya teklif versem, sevilla, madridler, espanyollar, hemen rakebet yapıor.
Oynamıcam en sonunda.
Zaten zar zor yenioruz.